Familia Omnia Mea

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Johanna Widoff - 25 februari 2012 10:15

Du älskade barn!
Det är någonting alldeles visst med dig! Den stora värme och klokhet som du besitter, din strålande glädje och all den godhet som ryms inom dig.
Skört och stort och vackert är livet! Du har lärt mig så mycket och jag är så otroligt stolt över dig! Så oerhört tacksam över allt som jag får dela och uppleva med dig! Jag hoppas att du känner styrkan inom dig, tryggheten vi vill ge och all den glädje och kärlek som omger dig! Jag vill och hoppas att du njuter av allt som du är och som finns omkring dig, att du får vara precis där du är. Att vara barn, att prova sig fram, att upptäcka, leka lekar, ställa frågor, att testa gränser, vara liten och stor...

Jag hoppas att vi genom all den kärlek som vi bär för dig, genom omsorg och uppmuntran, ansvar och gränser ska kunna stärka dig till ett starkt inre med god kännedom om dig själv och ditt stora egenvärde. Du är ofantligt viktig just för att du är precis den du är!


Livet har många svindlande stigar och höga berg att bestiga.

Svårigheterna vi möter gör oss starka,

rädslorna vi övervinner ger oss mod.

Varje prövning som du övervinner ger dig nya insikter om livet

och om dig själv och det är stort.

Varje gång du öppnar ditt hjärta med kärlek

och ler med andra, delar glädjen,

kommer ditt hjärta och din själ att växa.
Du älskade barn!

Du är värdefull och viktig,

precis som du är,

för det finns ingen som du.


 

Massor av varma grattis kramar, fång med blommor

och uppvaktning passande den otroliga Lill Stora tjej som du är!

Högt älskade hjärtebarn

Mest fantastiska storasyster

Otroliga flicka

Vi hoppas att du får en toppen bra 7 års dag!

 

 

Presentation


Öppna ditt hjärta och följ dina drömmar!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards