Familia Omnia Mea

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Johanna Widoff - 30 maj 2013 21:15









Solen strålar, gräset är grönt, måsarna skriker sin sommar hälsning och syrenen doftar ljuvligt. Smörblommor, hundkex och lupiner börjar blomma, gator och lekparker fylls med glada barn och vuxna. På tomter och balkonger ställs solstolar och sommarmöbler fram... Härlig är sommaren!


Igår firade vi in sommaren på dagis med en gårdsfest och picknick, kalas mysigt! :-D Snart har även hjärtebarnet skolavslutning och jag väntar bara på ett sista slutbetyg av fyra, men har ju egentligen varit klar ett tag nu. Nästa vecka har vi hel ledigt, i alla fall Felicia och jag, sen börjar jag med en mjukstart på jobbet före lite semester och sedan mer jobb... Åh det ska bli kanon spännande!


Felicia och jag spenderar dagarna till största del ute i solen, busandes i lekparken, på promenad, med en picknick eller glass som smälter... I förmiddags tog vi cykeln till tjejernas farmor och farfar för att vara i solen och umgås em stund, och för att Felicia ville det.. Hittade till och med på att hon skulle sova kvar, så jag fick cykla hem ensam.. Förutom att jag saknar min lilla prinsessas härliga sällskap har jag försökt njuta av tiden ändå.. Lite inne pyssel, två lååånga promenader i solen och middag med älsklingen på stan ;-D Ibland får man unna sig och ta vara på tiden. Men imorgon förmiddag cyklar jag allt och tar hem min lilla skruttis för att mysa hon och jag! Träffa lite vänner och pyssla sådär.


Jag har sovit väldigt dåligt några dagar nu så en lugn dag som idag kanske var behövligt... Även om jag gärna hade tagit ett dopp i en sjö eller så med våra fina tjejer <3


Till helgen har jag lite mys planerat och vi kommer fortsätta att vara ute och busa!

Det får räcka för idag.. God natt


Världens finaste, charmigaste, härligaste tjej <3

Jag är så stolt över dig, du är en stjärna och jag älskar dig i all oändlighet!


   

<3 Kärlek <3

 

Presentation


Öppna ditt hjärta och följ dina drömmar!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards