Familia Omnia Mea

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Johanna Widoff - 29 september 2013 22:14

Livet är flyktigt, men underbart. Livet är vackert, men ack så skört. Nu är bara nu, det kommer inte igen. Livet går utan repriser och även om det finns andra chanser, så blir nästa gång inte vad den första kunnat vara. Det heter friskt vågat, hälften vunnet, och samtidigt som det är så, måste man vara så rädd om det man har och inte satsa mer än vad man kan förlora. Kärlek kan man inte ge för mycket av och alla stunder med någon man tycker om är värt allt i hela världen, en stund med någon man älskar kommer inte igen, och alla tillfällen man inte tog tillvara, går förlorade..

 

Ett förlorat ögonblick kommer inte igen. Jag är ledsen för alla stunder jag inte fick med dig.

Jag hoppas du är på en plats, lika vacker som du var.

Alla de varmaste tankar till dig, Michael.




Felicia, min lilla älskling. Tiden går så fort. Du växer så snabbt.

Du lär dig och utvecklas varje dag, ibland tror jag inte att jag hinner med.. Var liten en stund till!

Felicia du är så klok och trygg, du kan så mycket och livets stora glädje bär du med dig.

All min kärlek ska jag ge dig, med en öppen famn vid din sida och en hand att hålla i när livet stormar.

Du är den finaste jag vet, det dyraste jag har.


     

Presentation


Öppna ditt hjärta och följ dina drömmar!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards