Familia Omnia Mea

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Johanna Widoff - 29 augusti 2009 20:12



Vilda FELICIA Maria

2009-08-26

2902g 48 cm



Jag är så enormt lycklig, mår helt otroligt bra . . . Jag vet inte ens vad jag ska skriva! Flisan ligger myser en stund, ska alldeles strax gå och mysa jag med.

Tänkte bara skriva att allting är bra, det går bra, vi mår bra. (förlossnings berättelse kommer inom kort!)


Jag är alldeles salig av lycka. Familjen känns än mer komplett och vi är så stolta och glada, vi passar ihop =) Bara myser och har det bra tillsammans nu, inga kv, inga måsten - bara ha det bra och vara. <3


Flisan är en lugn o mysig tjej, äter och sover, ligger o kikar lite - så tillfreds med tillvaron! (sen är hon så klart också missnöjd emellanåt; ligga o byta blöjor, ha ont i magen innan barnbecket var ute och när mjölken inte runnit till som hon ville . . . ) Allra mest verkar hon bara ha det bra hon också.

Jag känner mig trygg och säker, allting känns så naturligt. Det är skönt, att ha den självkänslan - jag bara vet att jag kan ge henne vad hon behöver utan att stressa upp mig. <3


Tackar älskade hjärtebarnet för allt som hon givit och lärt mig de här första åren tillsammans!  <3 Hon är helt fantastisk och enastående, jag är så enormt stolt över henne och lycklig att vara en del i henns liv! Världens bästa storasyster <3 Så enormt fin!





Med ett leende på läpparna och värme i mitt hjärta

- kärleken och lyckan över min fantastiska familj når inga gränser!

Presentation


Öppna ditt hjärta och följ dina drömmar!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards