Familia Omnia Mea

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Johanna Widoff - 28 juni 2010 20:15

Mitt lilla underverk, vår fantastiska dotter

Min älskade Felicia!
Jag förundras över din varma glädje,

fashineras över alla dina framsteg,

hur du varje dag lär dig någonting nytt

och upptäcker världen allt mer.

Det är otroligt att dela den resan med dig!

 

Jag ska lära dig allt jag vet och kan,

men det räcker inte.

Det finns många andra att ta lärdom från,

mycket som bara du själv kan lära.

Jag ska visa dig fantastiska platser,

tillsammans ska vi ut på äventyr!

Men världen är större och vidare än du kan tänka dig

och jag vill ha kort och brev

från alla magiska platser du besöker.

 

Du växer så fort, Älskade lilla skatt

och snart är du inte min lilla bebis mer.

Men alltid ska du veta,

står min famn öppen för dig!

Alltid kan du komma till mig,

med frågor och bekymmer,

i glädje och sorg finns jag alltid här för dig!

 

Var stolt över dig själv min prinsessa,

du kan klara allt som du vill!

Tro på dig själv, det är en viktig gåva,

för du duger precis som du är!

Jag hoppas att jag kan visa dig det

och ge dig många bra verktyg

att nyttja längs livets väg.

För visst möter vi många prövningar,

men ingenting sätts i din väg, som du inte kan klara av.

 

Du är värd alla dina drömmar,

jag tror på dig!

     

Presentation


Öppna ditt hjärta och följ dina drömmar!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards