Familia Omnia Mea

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Uppriktigt och vänligt

Av Johanna Widoff - 3 juni 2011 09:54

Du har skrivit din sanning, nu vill jag skriva min!


Om det är sant vad du skrev om din önskan om vår relation, bär vi samma dröm. Det är upp till oss båda att förlåta och glömma, välja att se annat i varandra. Vi har båda gjort fel och fått ont. Antingen väljer vi att mötas där, i vår sanning, även om den är olika, så ett frö och gå framåt.

Uppriktigt, med tillit och respekt, acceptans och förståelse.

Utan krav - ge och få! Det som har varit har hänt och det kan ingen ändra på! Men vi kan göra allt för att framtiden ska bli bättre!












 
 
Angelica

Angelica

3 juni 2011 19:45

Finns här för dig<3

http://inevidljivi.blogspot.com

 
Ingen bild

Anonym

4 juni 2011 17:35

bra skirvet. Hoppas någon tar ner den där jävla fjortisen på jorden någon gång. Stadigt på BÅDA fötterna! Kämpa på :)

 
malle

malle

7 juni 2011 19:59

Var så klart tvungen läsa "Hennes sanning" nu... Förstår inte hur du orkade läsa, för jag tyckte den var fruktansvärt irriterande på många håll. Nu vet inte jag hur mycket sanning det ligger bakom, men vissa saker är ju helt klart lögn. Så mycket vet jag. Så min gissning är att även mer kan vara det. Så synd också att det ändå är N som blir lidande i allt :(

http://maltazar.blogspot.com

 
malle

malle

8 juni 2011 21:43

Jo, sommarlov är skönt! Skulle nog behöva jobba lite mer dock :P
Nytt jobb är ju alltid lite läskigt :) Hoppas du trivs bra där sen bara!
Åh, det förstår jag verkligen! Är ju inte så att man strävar efter den nivån direkt :P Lycka till med skrivandet! Ser fram emot att läsa din syn på saken :)
Kram

http://maltazar.blogspot.com

 
Ingen bild

Mig

9 juni 2011 22:21

Jo hon kunde ju skriva en hel boook om hennes ''sanning'' hon verkar överdriva en hel del och krydda på också. Sen märker man vad som är lögn och inte. Dessutom kan man inte läsa hennes text och förstå för fem jävla öre, hon kan varken stava eller formulera sig så man förstår vad människan menar. Trötta människa!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Widoff - 22 februari 2017 05:31

Hallå där ute. Jag kan inte sova. Jag vill och tänker så myckey. Här ekar det tyst. Jag saknar att skriva men ibland går luften ur. Motivationen tryter och jag saknar mening. Ja, i perioder är det tungt, mera grått och ingenting går ihop, alls, kan...

Av Johanna Widoff - 18 maj 2016 11:20

  Jag har tappat bort orden och inte skrivit nästan någonting alls på väldigt (för mig) länge. Jag saknar det. Jag älskar att skriva av så många anledningar och det är en av mina drömmar.   Världen är en stressig plats, nya val som ska fattas ö...

Av Johanna Widoff - 26 november 2015 22:41

När mina barn är ledsna, eller har ont, då blöder mitt hjärta. När det känns som att det onda de bär på gör dem tysta och ledsna och berövar dem glädjen som jag önskar dem, då gör det ont i hela mig. När jag känner att de brottas med känslor och t...

Av Johanna Widoff - 16 augusti 2015 23:56

När sommaren är slut och allting börjar om... När ljuset (och värmen falnar, för mörker och svala vindar... Jag välkomnar höstens friska luft, klara färger och varma filtar. (även om det för stunden verkar som att sommaren bestämt sig för att stann...

Av Johanna Widoff - 12 maj 2015 10:59

Alla mammor och bonusmammor, alla halva- och nya familjer. Alla barn med två hem. Alla barn med många vuxna omkring sig. Pappor mammor, extra vuxna, föräldrar, plast, "låtsas" (!?), bonus... Vad vi än kallar oss, så är vi här, där, av någon anledning...

Presentation


Öppna ditt hjärta och följ dina drömmar!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards